Primul pod al Pasajului Mihai Bravu a fost deschis duminică circulaţiei. Podul, a cărui construire se încadrează într-un proiect mai amplu de reconfigurare a infrastructurii rutiere a Bucureştiului, a fost numit de catre locuitori „podul albastru”. La finalizarea completă lucrărilor, pasajul va deveni, alături de Pasajul Barab, una ditre cele mai importante construcţii realziate în Bucureşti în ultimii ani.

 

 

Citeşte şi: Presedintele Republicii Cehe, primit de Sorin Oprescu la Bucuresti

 

 

 

Cu ocazia deschiderii primului pod al pasajului, Primarul General al Capitalei, Sorin Oprescu, le-a mulţumit celor care locuiesc în zona în care sunt provocate deranjamente din cauza lucrărilor: „Le mulţumesc locuitorilor din zonă pentru răbdare, iar celor care tranzitează Vacăreştiul le promit că anul viitor vor uita de inconvenientele cauzate de lucrare”.

 

 

De asemenea, Primarul General a mai adăugat că se aşteaptă ca până la sfârşitul anului să fie finalizat şi cel de-al doilea pod: „Avem speranţa că spre sfârşitul acestui an şi cel de al doilea pod va fi finalizat, având în vedere că lucrăm pe perioada de vara, adică ne ajută şi vremea. Mai mult, ne ajută şi deschiderea primului fir, prin relaxarea traficului.

 

Obiectivul general al proiectului este acela de a optimiza traficul din toată zona, cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii.

 

Citeşte şi: Sorin Oprescu, pe cont propriu in cursa pentru prezidentiale. Cine se teme de Primarul Capitalei

 

 

De asemenea, la nivel mai amplu, proiectul face parte dintr-o strategie de a reconfigura întreaga circulaţie din capitală pe trei inele: inelul central care va înconjura zona din centrul Bucureştiului, inelul median, care corespunde într-o anumită masură circuluitului pe care îl are magistrala de metrou M1 şi inelul exterior, care corespunde şoselei de centură.