Campania cea mai în vogă în mediul online din România intră în ultimele zile. Scopul campaniei „Românii sunt destepți„, inițiată de ROM, prin McCann Erickson, este ca până la Ziua Națională a României să reușim să schimbăm lista rezultatelor din Google referitoare la români.

 

Misiunea este una dificilă și necesită multă mobilizare ca pe 1 decembrie 2011, noi românii, să-i oferim cel mai frumos cadou online țării noastre. Site-urile și blogurile românești nu au rămas indiferente față de această campanie(mișcare) și rezultatele încep să se vadă. Mobilizarea generală a românilor din mediul online prinde contur și putem fi optimiști că Google-ul va „aprecia” acest lucru.

 

 

 

Cele mai importante site-uri care au vorbit despre campania „Românii sunt destepți!”

 

 1. Refresh.ro

 

 2. Wall Street

 

 3. ZigZagOnline 

 

 4. Oglinda de Vest

 

 5. TPU

 

 6. Cotidianul

 

 7. Concediaza-ti Seful

 

 8. Realitatea

 

 9. Softpedia

 

10. AdevarulTV

 

11. Roportal

 

12. CRBL promovează campania cu un video pe pagina oficială de Facebook ProFM

 

Site-urile sunt puse în ordinea apariției lor în lista Google, după căutarea „Românii sunt destepți”.

 

 

 

Cei mai importanți bloggeri care au scris despre campania ROM

 

 1. Manafu


 2. Zoso


 3. Raluxa


 4. Silviana Cosma


 5. Cabral


 6. Chinezu


 7. Buhnici


 8. Bortun Olteanu


 9. iMunteanu


10. Tispot


11. Mariussescu


12. Patranoiu Dana


13. Aiurea


14. Obisnuit


15. Auras Mihai


16. Sirb

 

 

Datele prezentate de site-ul campaniei ROMÂNII SUNT DEȘTEPȚI

 

 

Pagina oficială de Facebook a campaniei ROM

 

Număr de fani: 6221 de oameni au dat like paginii RomAutentic

Număr de căutări: 42.931 de căutări cu propoziția românii sunt destepți doar din interiorul site-ului RomaniiSuntDestepti

 

 

Ce spune Zelist?

 

La căutarea pe zelist a propoziției românii sunt destepți, din 17 noiembrie până pe 20 noiembrie apar 402 rezultate pe această temă, selectând ce s-a scris pe Twitter, bloguri, în presa online și în comentariile date de utilizatori.

 

Analizând datele din întreg mediul online, putem spune că această campanie este un real succes și avem toate motivele să credem că până pe 1 decembrie 2011, rezultatele în Google vor arăta cu totul altceva față de ce arată în prezent.

 

 

Rămâne să căutăm în continuare propoziția „Românii sunt destepți” pe Google sau direct de pe site-ul campaniei ROM.