Gadgeturile din ce în ce mai sofisticate au început încă de la finalul anului trecut să se ieftinească, iar pentru anul viitor, se anunţă reduceri tot mai drastice de preţuri. Pe lângă contextul economic, la scăderea preţurilor contribuie şi lansarea modelelor noi care aduc de cele mai multe ori necesitatea de a diminua preţul modelului mai vechi.



Tabletele

În condiţiile în care pe piaţa din România un astfel de gadget devine tot mai popular, companiile producătoare trebuie să facă faţă unei concurenţe tot mai ridicate. Deja varietatea produselor de acest tip a adus cumpărătorii în situaţia în care alegerea devine tot mai dificilă, iar preţul rămâne întotdeauna un factor important pe care nici distribuitorii nu îl omit.

 

 

 

Laptopurile şi netbookurile

În acelaşi timp, producătorii de computere vor trebui să facă faţă noului trend, iar laptorile vor ajunge să coste mult mai puţin de vreme ce tabletele devin tot mai populare. În acest fel, un dispozitiv mult mai greu de transportat, cu posiblităţi care par tot mai reduse, fără magia touch screenului, va trebui să compenseze prin diminuarea preţului.

 

GPS-ul

Tot de apariţia tabletelor va fi legată şi căderea GPS-ului. Tabletele şi smartphone-urile au deja incorporate sisteme GPS care permit utilizatorilor să gă
sească destinaţiile cu ajutorul unui ghid electronic, fără să fie nevoie să achiziţioneze un alt aparat.

 

 

Smartphone-urile

 

 

 

Cine se gândea acum ceva ani că în 2012, apelurile telefonice vor fi şi video, că telefoanele vor avea GPS, comenzi vocale şi chiar tastatură holografică? Nu e de mirare că aceste inovaţii care se succedă cu repeziciune vor aduce aduce şi o scădere considerabilă a preţurilor tot succesiv, de la o versiune la alta.

 

 

 

iPad

 

De asemenea, lansarea modelului iPad3 va putea coincide cu micşorarea substanţială a preţului versiunii mai vechi, iPad2. Magazinele au încercat la fiecare nouă lansare să scape de stocurile mai vechi şi situaţia se va repeta şi anul acesta, după cum arată DealNews.


Pe măsură ce producătorii caută să câştige unii în faţa altora teren, tot mai mulţi români îşi vor putea permite o astfel de jucărie.